Wat een gewone vlucht had moeten worden tussen Los Angeles en Philadelphia, werd plots een vlucht die het nieuws haalde. Vlucht 598 had keurig op tijd moeten vertrekken, maar door omstandigheden in L.A. liep het uit op een vertraging van 2 uur. Maar dat is niet waarmee de vlucht het nieuws haalde.
Er was eens een hond
Eenmaal in de lucht kwam het echte verhaal tot leven. Een hond van een passagier had namelijk midden in het gangpad gepoept. Ondanks de ondraaglijke stank kon een dergelijk incidentje natuurlijk gebeuren. Daarom deden de stewardessen hun uiterste best om de grote boodschap op te ruimen en het qua geur weer dragelijk te maken in de cabine.
Stank voor dank
Helaas was al het harde en ondankbare werk tevergeefs. Eenmaal alles opgeruimd legde de hond wederom een verse drol in het gangpad. Omdat echter al het aanwezige schoonmaakmateriaal op was gegaan aan drol nummer 1, zag de gezagvoerder zich gedwongen om een noodlanding in te zetten om het toestel te ontdoen van de drol en de stank. Dit tot grote ergernis van de passagiers die niet zaten te wachten op nog meer vertraging.
US Airways heeft excuses aangeboden voor het ongemak die de vertragingen met zich meebrachten.