Marokko als vakantiebestemming, en dan vooral het Noorden, is enorm in opkomst. Het land heeft de ontwikkeling van de toerismebranche erg hoog op de politieke agenda staan. Met zijn diensten en producten, gericht op doelgroepen in alle segmenten, wil Marokko inspelen op de veranderende behoefde van de Nederlandse reiziger, waar ‘experience’ (beleving) een steeds belangrijkere rol speelt.
Marokko, een land vol diversiteit en gastvriendelijkheid
“De diversiteit aan ingrediënten die Marokko de reiziger te bieden hebt, zijn oneindig,” zegt de trotse directeur Mustafa Kara van Tuana Holidays. “Van imposante berggebieden tot indrukwekkende woestijnen, van cultuur historische steden tot mooie hagelwitte zandstranden: het land biedt zoveel kleuren en geuren, die maar al te graag met je worden gedeeld door de immer gastvriendelijke bevolking van Marokko. Wie dit allemaal ervaart, wordt spontaan verliefd, net als ik.”
Marokko is geschikt voor elk type reis
Mede door haar bestaande netwerk in en diepgaande kennis van het land, unieke samenwerkingen met hotels, dars (authentieke woningen), gidsen, lokale reisagenten en officiële instanties kan de touroperator uit Eemnes een unieke meerwaarde bieden aan haar toekomstige klanten. Het bedrijf gaat zich ook richten op de zakelijke markt. Met een economische groei van gemiddeld 5,8 procent per jaar zijn sectoren als landbouw en duurzame energie in steden als Casablanca en Tanger een interessante bedrijfscase.
Meet & greet met Tuana Holidays
Op 25 september 2015 opent Tuana Holidays B.V. haar virtuele deuren op tuanaholidays.nl. Als nieuwe (online) touroperator, aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), biedt Tuana Holidays volledig verzorgde reizen op maat, inspirerende themavakanties, voordelige vliegtickets en professioneel reisadvies voor, in- en naar Marokko. Wie binnenkort met het team van Tuana Holidays wil kennismaken, kan dat doen tijdens het festival Djemaa el Fna dat op 25, 26 en 27 september 2015 wordt gehouden op het Museumpark te Rotterdam.