KLM heeft weer een nieuwe ludieke actie via internet de lucht in gegooid. Terwijl de Monday’s Mystery actie van KLM nog loopt, zijn ze inmiddels ook een actie gestart met de naam KLM CitySelfie. Onder het motto “wie kan zijn of haar stad beter promoten dan een local”, laat KLM nu mensen zelf selfie-filmpjes maken van hun eigen stad.
Het idee is simpel. Iedereen kan zijn of haar stad promoten in een zelfgemaakt filmpje. Op zijn “selfies”, dat dan wel. De KLM CitySelfie die je maakt van jouw stad mag maximaal 20 seconden duren en moet minstens één keer met jou een 360 graden cirkel maken, zodat je een korte indruk krijgt van de stad waar jij jezelf opneemt en die jij wenst te promoten.
Het doel van de KLM met de KLM CitySelfie-actie is op zoveel mogelijk filmpjes van locals te verzamelen die andere mensen willen inspireren met de mooiste plekjes op de wereld. Een vakkundige jury zal de ingestuurde filmpjes beoordelen. Het meest inspirerende KLM CitySelfie-filmpjes maakt kans om 2 Round The World tickets te winnen.
Lees hier meer over de actie van KLM.