Het moet niet gekker worden: een stewardess aanbieden aan de passagiers om het leed te verzachten van de vertraging die Lion Air had opgelopen op de luchthaven van Jakarta. Het bleek iets van een grap van de copiloot, maar de passagiers konden er niet om lachen.
Geen tijd voor grappen
Het regent momenteel bommeldingen op tal van vluchten, verdachte vluchten worden extra in de gaten gehouden. Crew en passagiers kennen meer spanning dan ooit. Dat de copiloot grappig probeerde te zijn, viel bij zowel de passagiers als bij werkgever Lion Air niet in goede aarde. De passagiers dachten dat de copiloot dronken was, aangezien hij zijn mededeling ook nog eens hijgend door de microfoon deelde.
Copiloot niet dronken
Lion Air betreurt het gedrag van de copiloot en zette de vliegenier per direct op non-actief. Bij nader onderzoek bleek de copiloot absoluut niet dronken te zijn. Ook bleek zijn gehijg niet uitzonderlijk. Wel vond de airline de grap smakeloos en betreurt de maatschappij de regen aan klachten die de copiloot met zijn flauwe grap veroorzaakte. Inmiddels heeft de airline zijn excuus aangeboden aan de passagiers en wordt het onderzoek verder voortgezet.
1 reacties
In die vliegtuig zaten daar alleen zuurpruimen?